تعمیر ساید بای ساید ال جی در کرج

مرکز تخصصی تعمیرات ساید بای ساید ال جی سال های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی به مشترکین محصولات لوازم خانگی برندهای معتبر را بر عهده دارد و توانسته است در طی سال‌ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از ارائه خدمات در ذهن مشتریان خود ثبت کند. این مرکز با داشتن متخصصان حرفه ای تعمیر ساید بای ساید توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا کار تعمیر و سرویس ساید بای ساید را در تعمیرگاه مجاز  عهده‌دار شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید ال جی

شرکت ما نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید ال جی  با بیش از سی سال  تجربه و تکنسینهای متعهد ، مجرب و دوره دیده ( تعمیرکار یخچال ساید بای ساید ال جی ) در زمینه تعمیرات یخچال ساید بای ساید ال جی مفتخر است ، تعمیرات انواع یخچال ساید بای ساید ال جی را ، سراسر کرج در محل با ضمانتنامه ۱۲ ماهه رسمی تعمیر نماید.

مواردی درباره ی ساید بای ساید ال جی

  • برای شروع بکار ساید بای ساید ال جی پس از وصل آن به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی  (مثلا شماره ۴ قرار دهید و بگذارید یخچال حداقل ۳ ساعت خالی و با در بسته کارکند تا برودت به حد لازم برسد ) .
  •  ساید بای ساید ال جی  از اجزای مکانیکی ( کمپرسور ، کندانسور ، فیلتر درایر ، اواپراتور ، کاپیلاری تیوب ( لوله مویی ) ) و الکتریکی ( موتور الکتریکی ، ترموستات ، رله استارت ، اورلود ) تشکیل شده است.
  • قرار دادن یخچال یا فریزر سامسونگ در مجاورت منابع و دستگاههای حرارت زا از قبیل :اجاق گاز،آبگرمکن،شوفاژ و همچنین تابش نور مستقیم نور آفتاب مصرف انرژی آن را افزایش می دهد.
  • حداقل ۲ سانتی متر پیرامون یخچال فاصله داشته باشد ، فضای پشت ساید بای ساید ال جی برای گردش هوا باید حداقل به اندازه ۲۰ سانتی متر باز باشد، لاستیکهای درب را بازدید نمایید تا خراب نشده باشد زیرا باعث جذب گرما و کاهش برودت میشود .
  • از گذاشتن مواد غذایی گرم داخل ساید بای ساید ال جی و بدون درپوش ، مخصوصا مایعات پرهیز کنید .
  • برای تمیز کردن ساید بای ساید ال جی  حتما از برق بکشید و ضمنا بعد از جابه جایی حداقل دوساعت پس از تغییر محل یخچال فریزر را به برق متصل نمایید .
  • در مواقعی که برای مدت کوتاهی خانه را ترک می کنید و یا به مسافرت می روید ترموستات ساید بای ساید ال جی  را روی درجات پایین تر (یا روی حالت Vacation) تنظیم نمایید تا موتور کمپرسور یخچال کمتر کار کند .
  • چرا نمایندگی ما

    انواع تعمیر یخچال ساید بای ساید کمتر از ۲ ساعت با بیش از ۳۰ کارشناس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد که این موضوع یکی از ویژگی های حائز اهمیت این مجموعه نسبت به سایر همکاران در این عرصه می باشد که علاوه بر صرفه جویی در وقت شما موجب صرفه جویی در هزینه های تعمیر نیز خواهد شد. ما با خدمات ویژه ی خود به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم تا به محض بروز مشکلات در یخچال ساید بای ساید شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.