تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج

تعمیرات انواع ماشین لباسشویی سامسونگ در کلیه نقاط کرج

شرکت ما با بیش از ۳۰ سال سابقه کار در زمینه تعیمرات لوازم خانگی ، و با داشتن بیش از ۳۰ تعمیرکار متخصص در هر زمینه و دارا بودن نمایندگی مستقیم سامسونگ ، آماده خدمت رسانی شبانه روزی به شما مشتریان گرامی می باشد.

* لازم به ذکر است شرکت ما به دلیل داشتن شعب متعدد در استان کرج آماده ی هر گونه خدمت رسانی در کل استان می باشد.

جهت تماس با ما اینجا کلیک کنید

عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ

برق رسانی

اولین گزینه میتوان به برق رسانی ماشین لباسشویی اشاره کرد.
آیا به لباسشویی برق می رسد؟ اولین راه تعمیر هر نوع وسیله ی الکتریکی این است که ساده به آن نگاه کنید، مثل به برق زدن آن وسیله. اگر همه چیز درست کار کرد،میتواند مشکل از فیوز یا مدار باشد. (که تعمیرشان نیز ساده است) ، ولی اگر ماشین به اندازه کافی برق بگیرد ، ولی کار نکند، دیگر زمانش است که متوجه بشوید مشکل پیچیده تر است… که می توانید با نمایندگی سامسونگ در کرج تماس حاصل فرمایید


آب رسانی

دومین چیزی که باید بررسی کنید،تامین آب است. دستگیره های شیر ممکن است هرز بشود یا شلنگ تاب بخورد ،ببینید که هر دو شیر آب باز باشد و شلنگها بدون هیچ تاب خوردگی ای کشیده شده باشد.اگر لباسشویی دکمه ی ذخیره آب داشت ،ببینید که حتما این دکمه زده شده باشد .


تمیزی دستگاه

مشکل منطقی بعدی از اینکه ماشین لباسشویی درست کار نمی کند ، این است که باید تمیز بشود.

به طور منظم در لباسشویی را تمیز کنید تا کثیفی و مواد شوینده آنجا رسوب نکند.
وقتی شما پارچه های پرزدار می شویید،پرزها را از لگن لباسشویی وقتی شستوشو تمام شد بردارید ، رسوب پرزها باعث می شود آب و مواد شوینده خوب جریان نیابد و رسوبات صابونی باعث می شود لباسشویی بو بگیرد.
برای حل این مشکل، لگن را با آب پرکنید و ½ فنجان جوش شیرین و سه فنجان سرکه سفید بریزید، بعد ماشین را روی چرخه ی شست و شوی کامل بگذارید. اگر واقعا رسوبات خیلی بد بود ، داخل لگن را با مواد شوینده ی امونیاکی بشویید.
بعد با یک دستمال نم دار حاوی سفید کننده آبکشی نمایید. توجه کنید که اول لگن را آبکشی نمایید و بعد دستمال نمدار حاوی سفید کننده را بکشید. چرا که آمونیاک و مواد سفید کننده یک گاز خطرناکی را ایجاد میکنند که کلرامین نامیده می شود. که این ترکیب باعث آسیبهای سلامتی و حساسیتهای پوستی و مشکلات کلیوی می شود.

در آخر در صورت حل نشدن می توانید با تماس یا درخواست آنلاین در سریع ترین زمان و بهترین قیمت مشکل خود را برطرف نمایید

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کل کرج در سریع ترین زمان + گارانتی ۱۸۰ روزه قطعات تعویضی

چرا خدمات ما

تیم ما برای کلیه قطعات تعویضی از طرف (تعمیرات کرج) ۶ ماه گارانتی را در نظر گرفته است