تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در کرج

تعمیرگاه تخصصی ما با بهره گیری از برترین متخصصان حاضر در امر تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی و داشتن شعب مختلف در سطح شهر کرج و دارا بودن نمایندگی مجاز مرکزی لوازم خانگی ال جی(LG)  شامل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ساید بای ساید، خدمات ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روزانه، تعمیر لوازم خانگی شما در کمترین زمان ممکن انجام داده و همچنین تعمیرات ۱۰۰% در منزل شما می باشد.

قطعات ما کاملا اورجینال می باشد بهمراه ۱ سال ضمانت کتبی تعمیرگاه و نمایندگی مرکزی تعمیرات ال جی در کرج .

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در کرج

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی یک کار تخصصی است و می بایست توسط تعمیرکار حرفه ای انجام شود. قبل از تماس با تعمیرکار بهتر است مواردی را بررسی کنید.

بسیاری از اوقات علت اصلی روشن نشدن دستگاه نرسیدن برق به آن است. آیا برق قطع شده؟ پریز برق و یا دوشاخه آن سالم است؟ خم شدگی یا مسدود شدت شیلنگ تخلیه آب، ورود بیش از حد آب به ظرفشویی، آسیب دیدن مدار گرم کن، بسته نشدن محفظه نمک، نشتی آب از اتصالات شیلنگ و خرابی موتور همگی منجر به روشن شدن چراغ و ERROR دستگاه می شود. تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل تنها توسط تعمیرکاران با تجربه توصیه می شود.

نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج

همچنین تعمیرگاه ما  به عنوان تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی ال جی (LG) در کرج و با سالها سابقه کاری موفق و استفاده از تعمیرکاران مجرب و متخصص لوازم خانگی ال جی در زمینه تعمیرات انواع ماشین لباسشویی و ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای سایدبه شما اطمینان می دهد که تعمیر لوازم خانگی LG خود را به کرج سرویس بعنوان تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی ال جی در کرج بسپارید و خواهید دید که از اعتماد به ما پشیمان نخواهید شد.ارائه خدمات به شما عزیزان افتخار ماست…

چرا خدمات ما

خدمات ما ۶ ماه گارانتی قطعات تعویض شده می باشد (البته در صورت تهیه آن توسط تیم خودمان )

تیم ما از تکنسین های خوش اخلاق و متعهد تشکیل شده شده

به علت داشتن افراد و شعب متخصص در سطح کرج آماده ی خدمت رسانی سریع به شما عزیزان را می باشیم